tisdag 15 juli 2008

Mer trädgårdar

Den andra trädgården vi besökte ligger i Hardemo, Ängatorp.

Det är en stor trädgård allt man kan tänka sig.

Köksträdgården var ny sedan förra året.

Här finns många gångar och prång en hel del sittplatser finns också.


www.angatorp.nu

Den tredje trädgården ligger i Örebro.

Det är en naturträdgård.

Med massor av inslag från den Japanska trädgården.

Jag gillar den här trädgården och detta var 3:e gången jag var här.

Det finns så mycket att titta på och inte bara blommor.




Jag gillar trädgårdar där man kan få se vad som helst och detta är en sådan

trädgård.
I kväll åker Anna och jag till Villa Sindoro i Nora.

Det är också en helt underbar trädgård.

Vi hörs.

3 kommentarer:

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Oj oj vilken härlig trädgård du visar bilder från.
Var också på ett på trädgårdsbesök i söndags och det är alltid lika roligt. Man kommer hem med massor utav inspiration och idéer.
Ha det gott
Birgitta

Anonym sa...

Nu har jag läst i kapp mig på din blogg. Vilka fina trädgårdar ni har besökt. Lindesberg såg ju ut att vara en mysig liten stad. /Anette

Sussie sa...

Vilka underbara trädgårdar! Så kul att kika runt på så många olika ställen, man blir så inspirerad. Ha en fin dag , kramar.