Idag är det farsdag. Jag var till graven och tände lycktan, tanken var att jag skulle ha lagt dit ett moss paket. Men jag fick jobba dag så jag han inte göra paketet. Så nu får han det vid annat tillfälle.
Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
4 dagar sedan
2 kommentarer:
En pion är väl inte fy skam!
Eva
Tanken är väl viktigast....
Skicka en kommentar