Mörkret kommer tidigt på em. I dag var jag hemma först, så jag tände upp ljus utomhus för de som kommer lite senare. Man får hoppas att någon ser att man försökt göra lite mysigt i kvälls mörkret :)
Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
4 dagar sedan
5 kommentarer:
Det ser väldigt mysigt ut tycker jag:)) Ha det gott/Monne
Ja du en dag går så fort alldeles för fort.
Annika
Hög mysfaktor på den lycktan, snygg.
Ha en bra morgondag.
Kram
Det är mysigt med tända lyktor utomhus....
Man får göra så gott man kan att lysa upp mörkret! Det blev säkert uppskattat!
Kram Eva-Mari
Skicka en kommentar