fredag 27 augusti 2010

Kamera strul

I dag har jag varit ute och tagit bilder av de blommor som finns att titta på. Men jag vet inte vad det har tagit åt kameran. Så dåliga bilder det vart. Suddiga var och varannan bild. Hoppas att det bara var något med inställningen. Sedan är ju frågan om jag kan klura ut det i så fall, såg någon ikon som inte brukar vara framme så jag hoppas att det är den som ställde till besväret.
Ha nu en riktigt trevlig helg, själv blir det en liten tur till Nora Marken.

5 kommentarer:

Alen Trädgård sa...

Ha en trevlig helg och hoppas att det ordnar sig med kameran. Rudbeckian är underbar:)/Monne

Rosor och Pioner sa...

Ha så trevligt på Nora marken...kanske ses vi;)
Kram

Hannele på Hisingen sa...

min kamera är också sjuk, garantin gäller inte längre, lånar makens.

Bea sa...

Hoppas kamerastrulet löser sig!
Må gott! /Bea

AnnCharlotte sa...

En bra blev det ju iallafall.....