lördag 10 april 2010

Inställt

Dottern berättade att de på nyheterna hade sagt att det vackra vädret som skulle komma i helgen hade blivit inställt.

Hur kan de ställa in ett vackert väder på min lediga helg?

Men trot eller ej, det hade det gjort.

Här är bara mulet.

Men jag hade redan bestämt att jag skulle vara ute och hålla på i trädgården.

Så det har jag gjort.

Fyllt gräset runt pall kragarna med täckbark.

Så nu är tanken att det skall bli mindre rensning och klippning av gräsmatta i sommar.

Täckbarken räckte inte till hela ytan, så jag måste inskaffa mer.

Får se om det blir en tur till Örebro i morgon.

Annars var det riktigt härligt att vara ute trots inställd sol.

Ha en fortsatt bra helg alla bloggare...

5 kommentarer:

annika sa...

Visst är det konstigt att det blev inställt bara så där utan anledning...D)
Jag tog mig en lite runda i dag som jag visar lite av sen. Jag var åt ditt håll förresten.
Hade det varit varmare hade jag nog också jobbat i trädgården. Ska iväg och måla lite på vaggan och dörren nu.
Ha en fortsatt bra lördag
Kram annika

Thorins Trädgård sa...

Hallå Britt, jag har också varit ute i snålblåsten och fixat. Men nu är jag frusen ända in till skelettet känns det som. Sitter och funderar på om jag ska ta en tur till parken nere i Enköping och se om det ligger lite fröer och skräpar...

Marit

Synnøve. sa...

Här var det då inte inställt alls. Har suttit på verandan och njutit av sommarvärmen. I solen mot väggen då. 23 grader som mest. Härligt.
Har krattat lite ute, men det var det lilla. Så det blir nog mera i morgon.

Ha en flotters kväll nu.
Kramen synnöve.

Anette sa...

Ja, fy så besviken man blev. Det snöade till och med här i morse......brr.
Dom kunde väl ställt in lite i vintras i stället :-) /Anette

Vi får hoppas på sol i morgon i stället eller åtminstone inte lika kallt!

AnnCharlotte sa...

Usch, det var fult gjort ;)