Tusen Trädgårdar
-
Här har jag återigen fallit för frestelsen och anmält vår lilla trädgård
till Tusen Trädgårdar så gissa vad jag håller på med under dagarna. Jo,
klipper bo...
4 dagar sedan
Här skall jag försöka att skapa en blogg, som skall intressera dig. Den kommer att handla om min trädgård och vad jag gör i den.Plus lite annat som handlar om mig.
3 kommentarer:
Nämen...har du såååå vackra druvklasar? Det retar smaklökarna rejält den bilden :)
Ha en fin dag! /Bea
Bea: Tyvärr är druvorna inte mina, men skulle gärna ha dem //Britt
Underbara bilder i både detta och förra inlägget, tänk så mycket gott man kan hitta i naturens gömmor. Nu känns det ju skoj att göra pajer och annat gott med höstens smaker. Ha det gott.
Skicka en kommentar