fredag 27 mars 2009

Jag vill jag kan jag gör det

Var överskriften på gårdagens föreläsning.

Jag vart lite nyfiken och gick dit.

Viljan och möjligheten att kommunicera klokt djuplodade och lustfyllt

är min drivkraft. 2003 fann jag företaget som jobbar enligt det mottot.

Då föddes Medieriet AB.

Så löd texten i Carolina Erlandssons visitkort.

och kvällen vart en intressant och lärorik kurs.

Jag fick bla möjligheten att bli coachad under kvällen.

Och det var väldigt värdefullt.

Och nytt för mig.

3 kommentarer:

karina sa...

Har haft turen att få mina pelargoner att övervintra och några sticklingar inköpta. Måste ju fylla trappen med pelargoner och njuta sommartid, för till hösten klipps de ner helt p.g.a den starka doftens skull. Ha det gott, Karina.

karinas.tradgardsblogg.se.

Bella sa...

Spännande det där med coahing...blir det fler träffar eller kommer man långt på en? Dina pellisar ser ut att må lysande!
Skulle också behöva gå en fotokurs...ser så mycket vackert som jag inte lyckas fånga!
Önskar dig en skön helg!
Kram,
Bella

Bea sa...

Jag vill, jag kan...vilket fint tema och man lär så länge man lever.
Ha en trevlig helg! /Bea