fredag 5 september 2008

El uttag

Nu sitter min försenade 40 års present på plats.

Ett el uttag.

Jag har önskat mig ett sådant i flera år.

Men nu är det på plats.

Jag har fått en utmaning.

Som jag givetvis hänger på .

Den är från Zanna på bloggen under regnbågen

Regler

1. Svara på alla frågorna
2. Välj ut 4st att utmana och be dem läsa din blogg.
3. Låt personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna

Här är frågorna

1) Vilken mat äter du gärna och ofta?
Mitt svar får bli Tacos i alla former

2) När du är på kalas,är du den personen som hjälper till eller som sitter?
Jag hjälper alltid till.

3) Var sitter du helst när du bloggar?
I min blogghörna framför datan.

4) Köper du ofta trisslotter?
Tyvärr blir det väldigt sällan, men jag älskar spänningen vid skrapet.

5) Vilket land/stad är ditt bästa sem minne?
USA, men det färskaste minnet är från skåne helt underbart

6) Vilken TV kanal tittar du helst på?
Har ingen favorit kanal,men tittar gärna på dokunentärer.

Skickar denna utmaning vidare till

Manitou
Solstickan
Helens trädgård
En trädgård på öland

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan,
Bra med eluttag på utsidan. Givetvis antar jag utmaningen.
Ha en trevlig helg.
Susanne/Manitou

Sussie sa...

Alltid hittar man lite likheter hos dem man bloggar med, hoppas du får en fin helg, kram

Anonym sa...

Hejsan,
Har svarat på utmaningen och skickat vidare.
Ha en trevlig helg
Susanne/manitou

Åsa sa...

Hej! jag bor ca 7 mil..vid Hova..=)/kram åsa

Merja sa...

Har svarat på utmaningen.Tror att du snart kan komma över och se våra konstverk;)

Anonym sa...

hej hej!!

Din adress försvanna med den bärbara datorn som pajade i fredags, så du kan väl maila mig din adress igen på :
nilssonshelen@hotmail.com

Jag har 4 fröer från Rosenvial som jag skickar till att börja med.....
mvh Helén