fredag 15 augusti 2008

Utemöbler

Kameran börjar ge sig.

Bilderna blir alldeles för ljusa.

denna lilla hosta har alldeles underbara lila, violetta blommor men de ser ju vita ut:(


I dag kom sommaren tillbaka.

Jag var över till Merja och fick med mig flera nya växter hem.

Bla denna Mynta så fin färg, men det ser ni ju på bilden ;).


Hade tänkt att ställa undan trädgårdsmöblerna för jag tyckte att det regnar ju bara.

Men efter i dag får de stå framme lite till.

Denne Magnus har jag fått av Merja för flera år sedan.

Den har bytt plats själv men har ingen riktig växt kraft.

Ha en trevlig helg alla där ute.//Britt

4 kommentarer:

Åsa sa...

Ja denna sommar...regn..regn..åtminstone nu på ett par veckor.. Roligt o få växter..=)/kram åsa

Ninni sa...

Ja visst känns det lite onödigt att ha dem framme i regnet, men det kan ju bli fint igen...
Rudbeckian är så fin tycker jag, allra bäst gillar jag den vita.

Anonym sa...

Åhhh, jag undrade precis vad det var för Solhatt du hade som var såå ljus med mörkare rosa....och sen såg jag i ett annat inlägg att din kamera strular.....och så läser jag osså att det var en Magnus....hihi...min är lite mörkare rosa än din.....hoppas det löser sig med kameraskrället! Kram Helén

Anonym sa...

Måste skriva igen....visste inte om mina kommentarer kommer fram till dig, eftersom jag inte är van vid denna sort:) Men igår sa Manitou att du måste läsa o okaya dem först....så kanske kom de fram iallafall.....jag har nog skrivit samma sak flera gånger vid några tillfällen....hihi//helén igen