onsdag 9 juli 2008

1 ÅR

Min blogg firar 1 år idag.

Tänk för ett år sedan hade jag sem och vädret var inte det bästa.

Då föddes iden med att göra en blogg.

Det ångrar jag inte.

Den ger mig otroligt mycket.

Jag tackar alla som är här inne och tittar.

Och till er som skriver ett inlägg då och då.
Den första som var snäll att skriva en kommentar var,

Slottsträdgårdsmästarn.

Det tackar jag särskilt för, för det var tack vare att det började lämnas

kommentarer som jag tyckte att det var så roligt.

Jag firar min blogg genom att lägga ut bilder från min vän BM:s

trädgård.

Hon odlar mycket i krukor.

De flesta av pelargonerna har hon drivit upp själv.

BM och jag har varit vänner sedan sandlådan så det börjar närma sig 41 år.

Oj det lät mycket, men så är det.

Ser ni sten ansiktet.




Dessa cement krukor har hennes sambo gjort en mycket händig kille.







TACKAR ALLA ÄN EN GÅNG FÖR ATT NI FINNS OCH KOMMER MED ERA

INLÄGG/BRITT

6 kommentarer:

Poppins sa...

Grattis till ettårsdagen! Visst är det roligt med bloggarna. Så mycket att titta på och så många trevliga människor man möter.
Kramar från Poppins

Trollmor sa...

Grattis på 1-års dagen!
Ja, visst är det givande.
All glädje och värme som man möts av bland alla bloggar(e), och så all inspiration. Härligt!
Sommarkramar från Trollmor

Anonym sa...

Grattis till 1år och en dag! Vilka fina bilder du visar. Så roligt att se allas trädgårdar. Och fast smaken är så olika är alla fina på sitt sätt! /Anette

Millan sa...

Grattis till 1-årsdagen!
Håller med om att kommentarerna ger mycket.

Anonym sa...

Hej Britt!
Grattis till 1-årsdagen! Visst är det trevligt och inspirerande med en blogg och dessutom att kunna ge positiva kommentarer till andra bloggare och byta tankar är definitivt höjdpunkten.
Snart har jag med min ettårsdag ;)och det är bara positivt.
Vilka fina betongkrukor!!
Ha ett trevligt andra år med bloggen! / Bea
http://beastradgardsblogg.se

Annika Christensen sa...

Grattis på ettårs dagen. Jag har haft min ett halvår och tycker som du att det är kul med blogg. Lite svårt för mig på sommaren bara men till hösten och vintern blir det nog lite mera aktiviet och läsa andras bloggar lite bättre.

Fina riddarsporrar du har.

Ha det gott
Annika