måndag 10 december 2007

Lemark vilken man

Jag hade turen att vi körde fel så att jag fick se denna vackra gran i Stockholm. Vi vände om och hamnade vid Cirkus, där Lemark skulle spela i kväll. Vi kom fram i god tid så vi tog oss en fika på ett litet mysigt fik.
Lemark började med en lugn låt. Merja och jag hade pratat tidigare om hur han skulle lägga upp sitt framträdande. Vi trodde nog båda två att han skulle sitta på en hög svart bar stol.

Men fy vad fel vi hade. Det var drag hela tiden. Jag var väldigt full i skratt för detta var inte alls vad jag hade trott. Jag trodde han skulle vara lugn och blygsam. Hela karl utstrålade självsäkerhet.
Han fick med sig hela publiken på ett charmfullt sätt. Jag hoppas att det inte dröjer allt för länge denna gång innan han uppträder igen. Jag kommer ialla fall att vara där i så fall.
På hem vägen passerade i NK. Vilka fönster. Det var roligt att se även om jag satt i bilen och tittade.

Inga kommentarer: