torsdag 27 december 2007

Bloggsidor

Har varit runt på olika bloggsidor i dag.

Vad många bra sidor det finns.

Sedan har jag redan några favorit bloggar som jag kikar in på lite då och då (eller rättare sagt dagligen).

Jag är så glad att jag kom på det här med blogg, för det är otroligt roligt att titta in på era fina sidor och se vad alla har för olika ider mm.

Det var en regnig dag i sommras som jag bestämde mig.

Vad skall jag hitta på på semestern när det bara regnar .

Det vart starten till att blogga.

Jag vet att en kompis sa, ska du blogga som inte alls tycker om datorer.

Tack vare bloggandet tycker jag inte att datorer är fullt så farliga, utan man kan ha ganska roligt med dem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också börjat lite smått med en blogg, fast jag håller på med troll- dockor, men är också intresserad av trädgård , just nu har jag en julblomma som blommar, jättekul. Lycka till.